Specialista péče o zákazníky - Rumunsko - Homeoffice

Praha

DPP/IČO

Jsme internetový portál Tipli, který se zaměřuje na výhodné online nakupování. V současné době sháníme posilu na pozici Specialista péče o zákazníky - Rumunsko.

Hledáme kolegu, jehož odpovědností bude veškerá komunikace s našimi uživateli na live chatu a e-mailu. Komunikaci po telefonu nemáme.

Naše centrála se nachází v Praze, kde Tě samozřejmě rádi uvidíme.

Určitě Tě také zajímá, jak to u nás funguje, proto jsme níže připravili pár odpovědí na nejčastější otázky ohledně zmíněné pozice.

FAQ
----------------------------------------------------------
Q: Co vše budu mít na starosti?

  • Zakládáme si na kvalitní péči o naše zákazníky, která je na špičkové úrovni. Zodpovědný a profesionální přístup tedy očekáváme i od Tebe. Telefony nemáme, proto veškerá komunikace se zákazníkem probíhá prostřednictvím e-mailu a chatu. Dále budeš mít na starosti komunikaci s obchodním partnerem a celkové dohlížení na dodržování všech procesů na daném trhu, včetně ad hoc úkolů a administrace.

Q: Kolik lidí je v týmu?

  • Celkem je nás okolo 50 mladých lidí, přičemž část týmu pracuje externě. V naší centrále v Praze se běžně nachází okolo 20 kolegů. Ty sám/sama budeš v týmu vedeném zkušeným managerem, který Ti bude vždy k dispozici, a samozřejmě Ti poskytneme kompletní zaškolení.

Q: Bez čeho se neobejdu?

  • Neobejdeš se bez výborné znalosti rumunštiny a aspoň základní znalosti češtiny nebo slovenštiny. Příjemné vystupování, samostatnost a aktivní přístup je pro nás samozřejmostí. Na začátku se budeš učit novým věcem, proto od tebe očekáváme odhodlanost, cit pro detail a systematičnost.

Q: O jaký druh úvazku se jedná?

  • Nabízíme dohodu o provedení práce, případně práci na IČO. Rádi bychom navázali spolupráci s kolegou, který bude pracovat alespoň 20 hodin týdně, což je pro nás minimum. Paralelní studium na vysoké škole pro nás není problém. Velkou výhodou této práce je značná flexibilita v plánování směn.

Q: Nabízíte nějaké benefity?

  • Kromě flexibilní pracovní doby a možnosti práce z domova nabízíme práci v moderních kancelářích v centru Prahy - 5 minut od Florence a náměstí Republiky. Máme mladý pracovní tým s uvolněnou firemní kulturou, kde jsou pravidelné (dobrovolné) teambuildingy a společné akce samozřejmostí. Nabízíme firemní notebook a MultiSport kartu. Dále si u nás můžeš vychutnat vynikající kávu zdarma a občerstvení na pracovišti. Naše lednička je vždy plná potravin a každý den si můžeš dopřát čerstvé ovoce a jiné dobroty. Také ti zajistíme přístup ke vzdělávacím kurzům od společnosti APEK nebo k firemní knihovně.

Pokud chceš patřit mezi špičku péče o zákazníky, pracovat ve firmě plné nadšených mladých lidí a podílet se na růstu firmy expandující do celé Evropy, budu se těšit na tvou odpověď.

Tomáš

Zaujala tě tato nabídka?

Kontaktuj nás

Tímto uděluji společnosti Tipli s.r.o. souhlas se zpracováním zaslaných osobních údajů, a to za účelem evidování mé osoby jakožto potenciálního zaměstnance a nabízení obdobných pracovních příležitostí.

Chcete přijít o odměnu až 15 % z každého nákupu na internetu?

Stačí se zdarma zaregistrovat a o žádné odměny již nikdy nepřijdete.

Právě teď k novému účtu navíc 300 Kč Ke každé odměně za nákup získáte další bonusovou ve stejné výši. Celkem na bonusových odměnách můžete získat až 300 Kč. za vaše nákupy.

- nebo -
Registrací souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.
Máte již účet? Přihlaste se