Junior project manager s rumunštinou - HPP/DPP/IČO

Praha

HPP/DPP/IČO

Jsme internetový portál Tipli, který se zaměřuje na výhodné online nakupování. V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Junior project manager s rumunštinou.

Náš tým chceme rozšířit o dalšího parťáka/čku, který/á se s námi bude starat o to, abychom s Tipli mohli připisovat našim uživatelům ještě lépe další odměny za jejich nákupy.

A teď je příležitost pro Tebe, neboť vstupujeme na rumunský trh a potřebujeme právě Tvoji pomoc. Požadavkem je znalost rumunského jazyka. Centrálu máme v Praze, kde máme už polské a slovenské kolegy. Alespoň částečná znalost češtiny/slovenštiny se Ti bude tedy také hodit.

Rádi Ti řekneme více, takže si klidně můžeme nezávazně vyměnit pár emailů nebo zavolat. A určitě Tě také zajímá, jak to u nás funguje. Proto jsme níže připravili pár odpovědí na nejčastější otázky ohledně této pozice.

FAQ
----------------------------------------------------------
Q: Co vše budu mít na starosti?

  • Nově vstupujeme na rumunský trh a proto od Tebe budeme potřebovat pomoci s péčí o zákazníky (pouze emailová a chatová komunikace) a s překlady. Dále budeš mít na starosti komunikaci s obchodním partnerem a celkové dohlížení nad dodržováním všech procesů na daném trhu, včetně ad hoc úkolů a administrace.

Q: Kolik lidí je v týmu?

  • Celkem je nás okolo 50 mladých lidí, přičemž část týmu pracuje externě. V naší centrále v Praze, kde budeš pracovat i Ty, se běžně nachází okolo 20 kolegů. Ty sám/a budeš v týmu, který je vedený zkušeným managerem, který Ti bude vždy k dispozici, včetně kompletního zaškolení.

Q: Bez čeho se neobejdu?

  • Jedná se o rumunský trh a neobejdeš se tedy bez perfektní znalosti rumunštiny. Pro komunikaci s kolegy je vhodné, aby jsi měl/a alespoň základní znalost českého nebo slovenského jazyka. Ochotu učit se a být proaktivní bereme jako samozřejmost.

Q: O jaký druh úvazku se jedná?

  • Nabízíme hlavní pracovní poměr, ale i spolupráci na DPP, případně IČO. Rádi bychom ale kolegu/gyni, který/á bude pracovat alespoň 80 hodin měsíčně. Paralelní studium na vysoké škole pro nás není problém.

Q: Nabízíte nějaké další benefity?

  • Kromě flexibilní pracovní doby a možnosti občasné práce z domova nabízíme práci v moderních kancelářích v centru Prahy - 5 minut od zastávky Florenc. Nabízíme mladý pracovní tým a uvolněnou firemní kulturu, kde jsou pravidelné (dobrovolné) teambuildingy a společné akce samozřejmostí. Nabízíme firemní notebook, multisport kartu, sick days, 20 dní dovolené a volnější režim v období Vánoc. Dále nabízíme vynikající kávu zdarma, občerstvení na pracovišti, jako je lednička plná potravin a každý den čerstvé ovoce a jiné dobroty. U nás najdeš též přístup ke vzdělávacím kurzům od společnosti APEK nebo k firemní knihovně.

Zaujala vás tato nabídka?

Kontaktujte nás

- nebo -
Registrací souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.