Nejčastější otázky našich uživatelů
Co je Tipli a jak funguje?
Tipli je cashbackový portál, díky němuž mohou získat registrovaní uživatelé část peněz z celkové hodnoty nákupu zpět. Na výběr mají téměř z 1 400 obchodů. Proklikem z Tipli se dostanou na stránku obchodu a nakoupí. Na základě prokliku obchodník rozpozná, že jsme uživatele přivedli do jeho obchodu právě my. Po uskutečnění nákupu obdržíme od obchodníka provizi, ze které připíšeme uživateli odměnu.
Proč je nutná registrace na portálu Tipli?
Díky registraci jsme Vám schopni přiřadit odměnu za nákup, který jste uskutečnili.
Budu muset za registraci a používání Tipli něco zaplatit?
Služba Tipli je zcela zdarma. Zaplatíte jen za zboží, které si objednáte přímo ve vybraných e-shopech.
Jak je možné vypnout automatické zasílání e-mailových zpráv?
Pokud již nechcete dostávat tipy na probíhající akce a výhodné nákupy na svůj e-mail, stačí v nastavení účtu zrušit zasílání e-mailů. Zrušení odběru je možné také v dolní části konkrétního e-mailu.
Pozor: Při vypnutí všech e-mailových upozornění nemusí být zasílány ani informace ohledně nových odměn a e-maily týkající se nastavení Vašeho účtu.
Je nutné se registrovat i v daném e-shopu?
Ne, na daném e-shopu se registrovat nemusíte. Registrace v e-shopu nemá vliv na získání odměny. V případě registrace u obchodu není nutné použít stejnou e-mailovou adresu jako u Tipli.
Mohu mít na Tipli více účtů?
Ne. Vlastnictví více účtů je proti podmínkám našeho portálu. Můžete mít ale účet registrovaný na českém i slovenském Tipli.
Jak si mohu obnovit zapomenuté heslo?
Po kliknutí na „Přihlášení“ naleznete pod možnostmi pro přihlášení také odkaz pro obnovení zapomenutého hesla.
Nepřišel mi e-mail pro obnovu hesla nebo ověření bankovního účtu, co mám dělat?
V tomto případě nás stačí kontaktovat e-mailem nebo na chatu a naše zákaznická podpora Vám pomůže.
Jak si mohu účet na Tipli zrušit?
Možnost zažádat si o zrušení účtu najdete v nastavení svého profilu úplně dole. Po kliknutí nám bude automaticky zaslána žádost a my Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu.
Mohu získat cashback i při nákupu v kamenné prodejně?
Ne. Cashback v rámci našeho portálu funguje pouze na on-line objednávky.
Musím mít u objednávky stejné osobní a platební údaje jako na účtu Tipli?
Ne. Klíčové pro získání odměny je přesměrování z našeho portálu. U objednávky tedy můžete mít jinou e-mailovou adresu, jiné jméno a příjmení a můžete platit kartou, která je k jinému bankovnímu účtu, než máte uvedený na Tipli.
Co je zlatý účet a jak jej mohu získat?
Zlatý účet je zvýhodnění, díky němuž získáte o něco vyšší odměny než s běžným účtem. Je zcela zdarma a po vypršení se Vám automaticky zruší. Zpravidla jej aktivujeme našim uživatelům jako kompenzaci za nastalé komplikace nebo našim aktivním uživatelům. Zvýhodnění je v běžných případech aktivní po dobu dvou měsíců. Délku trvání tohoto zvýhodnění najdete v sekci „Odměny a výhody“ úplně dole.