Rozhovor: Peter Hajduček z Footshop.cz

Nakupování 23. 6. 2017

Footshop.cz je raketa mezi českými fashion e-shopy. Prodávají úžasné boty typu sneakers (které možná znáte jako „kecky”) a také značkové oblečení a módní doplňky. Krátký rozhovor o svém podnikání nám poskytl sám majitel a zakladatel Peter Hajduček.

Historie Footshop.cz se začala psát v roce 2012. Za krátkou dobu eshop vyrostl v předního hráče v prodeji obuvi v Česku a na Slovenku. Dnes mají i designové kamenné obchody v centru Prahy a Bratislavy. Oceněním kvality firmy je i to, že se stali členem elitního klubu Adidas Consortium.

Na Footshopu je vidět, že je to jeden z mála obchodů, který vznikl čistě z nadšení zakladatelů pro produkt. Cíl eshopu není jen prodávat boty, ale představit návštěvníkům svět a filosofii moderních tenisek. Sneakers je druh bot, který udává trendy v materiálech, technologiích, ale i designu. Peter Hajduček je se svým nadšeným teamem u toho a v rozhovoru nám prozradí něco ze zákulisí Footshopu.

 

Tipli: Co nabízí váš e-shop? Jak jste začínali? Jak jste se dostal k tomuto oboru?

Peter Hajduček: Footshop začal jako praktická část mé bakalářská práce. Měl jsme vztah ke skateové komunitě a říkal jsem si, že by dávalo smysl propojit ji s mojí další vášní, s teniskami. Dnes je z Footshopu nadnárodní firma. S pomocí kvalitního týmu jsme za 6 let vybudovali sneakers online store, který kromě shippingu do okolních států v EU začal komunikovat dokonce i se zákazníky v USA. Náš kamenný obchod v Praze slaví letos tříleté výročí od otevření a na podzim minulého roku jsme otevřeli novou pobočku v Bratislavě. A stále máme nové plány, jak být našim zákazníkům blíž, jak s nimi komunikovat a jak si budovat vzájemný vztah.

Footshop rozhovor A3

Tipli: V čem je váš e-shop dobrý, proč u vás zákazníci rádi nakupují?

Peter Hajduček: Footshop má své specifické charizma. Naše eventy jsou důkazem toho, že když se dá do práce extra námaha a čas, přináší to své ovoce. Lidi si nás zapamatují, a tak k nám chodí trávit volný čas módní redaktoři stejně tak jako školou povinní. Podobně je to s našimi zákazníky. Jsou mezi nimi maminky, které hledají pohodlnou a moderní obuv, ale také skuteční fanoušci tenisek, kteří ocení náš výběr limitovaných kolekcí, jako jsou Yeezy od adidas nebo značka Y-3, které máme v našem regionu jako jediní.

Tipli: Který výrobek ve vašem sortimentu vám dělá největší radost (dobře se prodává, máte k němu osobní vztah)?

Peter Hajduček: Jsme velice hrdí na to, že patříme do rodiny adidas Consortium, která sdružuje jenom pár vybraných obchodů po celém světě. My máme to štěstí, že se jim naše práce líbila, a proto se rozhodli, že s námi chtějí spolupracovat ještě na bližší úrovni. V Čechách a na Slovensku jsme jediní, kteří se můžou z tohoto titulu těšit. Tato spolupráce nám dává přístup k limitovaným kolekcím a speciálním releasům.

Tipli: Jaké máte plány do budoucna? Chystáte nějaké novinky?

Peter Hajduček: Každý rok přinášíme novinky. Máme stále nové cíle a mety. Tento rok se těšíme z kolaborací, které připravujeme s lokálními umělci a designéry. Máme radost, že díky prodeji velkých mezinárodních značek můžeme podporovat místní kreativce. Máme za sebou skvělou spolupráci s oděvní značkou LAFORMELA. Momentálně připravujeme kolaboraci oblečení s umělcem Martinem Lukáčem a brandem UKNOW.

Designový kamenný obchod Footshop.cz

Tipli: Jaké marketingové kanály používáte? Které vám nejlépe fungují? Chcete vyzkoušet nějaké nové?

Peter Hajduček: Věříme v sílu sociálních médií a v to, že když je něco dobré, lidi si o tom povědí mezi sebou. Náš Instagram se počtem followerů vyrovná některým celebritám a náš Youtube firemní účet vyhrál letos cenu Fenix za nejlepší obsah. Předběhli jsme dokonce i takové značky, jakou je například Škoda Auto.

Tipli: Využíváte affiliate marketing, a pokud ano, jak vám funguje?

Peter Hajduček: Ano, affiliate využíváme a máme s ním pozitivní zkušenost. Je to vhodný prostředek na spolupráce, který používáme na vícero zahraničních trzích.

 

V cashback portálu Tipli je pro nás obrovská čest, že můžeme spolupracovat právě s Footshop v Česku i na Slovensku. Peterovi Hajdučekovi děkujeme za rozhovor a přejeme jemu i jeho teamu další úspěchy. A ty nepochybně přijdou!

Footshop.cz na Tipli

Doporučené obchody

Doporučené články

3 TOP tofu recepty, které si zamilujete

Rádi vaříte ze zdravých potravin? A už jste slyšeli o tofu? Je levné, chutné a vhodné při hubnutí...
20.7.2018 Zobrazit článek

Lehce na každém kroku? Obujte Humanic boty!

Nedělejte kompromisy! Kupte si kvalitní boty, které vám budou správně sedět už na první obutí a...
20.7.2018 Zobrazit článek

Pořiďte si boty CCC a držte krok s novými trendy!

Léto je v plném proudu, a vy nevíte, co na sebe? Oživte váš botník o nové boty CCC -...
20.7.2018 Zobrazit článek

Už odcházíte?

Stačí pár vteřin pro získání odměn z vašich nákupů!

Vytvořte si zdarma účet na Tipli. Okamžitý přístup k odměnám až 33 % z nákupů v 1218 obchodech.

Platí na každý nákup a také na slevy a akce.