Rozhovor: Peter Hajduček z Footshop.cz

Nakupování 23. 6. 2017

Footshop.cz je raketa mezi českými fashion e-shopy. Prodávají úžasné boty typu sneakers (které možná znáte jako „kecky”) a také značkové oblečení a módní doplňky. Krátký rozhovor o svém podnikání nám poskytl sám majitel a zakladatel Peter Hajduček.

Historie Footshop.cz se začala psát v roce 2012. Za krátkou dobu eshop vyrostl v předního hráče v prodeji obuvi v Česku a na Slovenku. Dnes mají i designové kamenné obchody v centru Prahy a Bratislavy. Oceněním kvality firmy je i to, že se stali členem elitního klubu Adidas Consortium.

Na Footshopu je vidět, že je to jeden z mála obchodů, který vznikl čistě z nadšení zakladatelů pro produkt. Cíl eshopu není jen prodávat boty, ale představit návštěvníkům svět a filosofii moderních tenisek. Sneakers je druh bot, který udává trendy v materiálech, technologiích, ale i designu. Peter Hajduček je se svým nadšeným teamem u toho a v rozhovoru nám prozradí něco ze zákulisí Footshopu.

 

Tipli: Co nabízí váš e-shop? Jak jste začínali? Jak jste se dostal k tomuto oboru?

Peter Hajduček: Footshop začal jako praktická část mé bakalářská práce. Měl jsme vztah ke skateové komunitě a říkal jsem si, že by dávalo smysl propojit ji s mojí další vášní, s teniskami. Dnes je z Footshopu nadnárodní firma. S pomocí kvalitního týmu jsme za 6 let vybudovali sneakers online store, který kromě shippingu do okolních států v EU začal komunikovat dokonce i se zákazníky v USA. Náš kamenný obchod v Praze slaví letos tříleté výročí od otevření a na podzim minulého roku jsme otevřeli novou pobočku v Bratislavě. A stále máme nové plány, jak být našim zákazníkům blíž, jak s nimi komunikovat a jak si budovat vzájemný vztah.

Footshop rozhovor A3

Tipli: V čem je váš e-shop dobrý, proč u vás zákazníci rádi nakupují?

Peter Hajduček: Footshop má své specifické charizma. Naše eventy jsou důkazem toho, že když se dá do práce extra námaha a čas, přináší to své ovoce. Lidi si nás zapamatují, a tak k nám chodí trávit volný čas módní redaktoři stejně tak jako školou povinní. Podobně je to s našimi zákazníky. Jsou mezi nimi maminky, které hledají pohodlnou a moderní obuv, ale také skuteční fanoušci tenisek, kteří ocení náš výběr limitovaných kolekcí, jako jsou Yeezy od adidas nebo značka Y-3, které máme v našem regionu jako jediní.

Tipli: Který výrobek ve vašem sortimentu vám dělá největší radost (dobře se prodává, máte k němu osobní vztah)?

Peter Hajduček: Jsme velice hrdí na to, že patříme do rodiny adidas Consortium, která sdružuje jenom pár vybraných obchodů po celém světě. My máme to štěstí, že se jim naše práce líbila, a proto se rozhodli, že s námi chtějí spolupracovat ještě na bližší úrovni. V Čechách a na Slovensku jsme jediní, kteří se můžou z tohoto titulu těšit. Tato spolupráce nám dává přístup k limitovaným kolekcím a speciálním releasům.

Tipli: Jaké máte plány do budoucna? Chystáte nějaké novinky?

Peter Hajduček: Každý rok přinášíme novinky. Máme stále nové cíle a mety. Tento rok se těšíme z kolaborací, které připravujeme s lokálními umělci a designéry. Máme radost, že díky prodeji velkých mezinárodních značek můžeme podporovat místní kreativce. Máme za sebou skvělou spolupráci s oděvní značkou LAFORMELA. Momentálně připravujeme kolaboraci oblečení s umělcem Martinem Lukáčem a brandem UKNOW.

Designový kamenný obchod Footshop.cz

Tipli: Jaké marketingové kanály používáte? Které vám nejlépe fungují? Chcete vyzkoušet nějaké nové?

Peter Hajduček: Věříme v sílu sociálních médií a v to, že když je něco dobré, lidi si o tom povědí mezi sebou. Náš Instagram se počtem followerů vyrovná některým celebritám a náš Youtube firemní účet vyhrál letos cenu Fenix za nejlepší obsah. Předběhli jsme dokonce i takové značky, jakou je například Škoda Auto.

Tipli: Využíváte affiliate marketing, a pokud ano, jak vám funguje?

Peter Hajduček: Ano, affiliate využíváme a máme s ním pozitivní zkušenost. Je to vhodný prostředek na spolupráce, který používáme na vícero zahraničních trzích.

 

V cashback portálu Tipli je pro nás obrovská čest, že můžeme spolupracovat právě s Footshop v Česku i na Slovensku. Peterovi Hajdučekovi děkujeme za rozhovor a přejeme jemu i jeho teamu další úspěchy. A ty nepochybně přijdou!

Footshop.cz na Tipli

Doporučené obchody

Doporučené články

Blakc Friday parfémy: Levné vůně pro dámy…

Tečkou za dokonalým vzhledem je příjemná vůně, která o jejím nositeli dokáže mnohé vypovědět....
17.11.2018 Zobrazit článek

Půjčka před výplatou: Kolik dostanete a…

Češi nemají všeobecně problém s půjčkami. Téměř 85 % Čechů by proto sáhlo právě po půjčce v...
15.11.2018 Zobrazit článek

Nové akční letáky #46. týden: Levné mléko…

Chcete nakupovat za nejnižší ceny? Nenechte si utéct nabídku letáků tohoto týdne. Kde koupíte...
14.11.2018 Zobrazit článek

Už odcházíte?

Stačí pár vteřin pro získání odměn z vašich nákupů!

Vytvořte si zdarma účet na Tipli. Okamžitý přístup k odměnám až 33 % z nákupů v 1281 obchodech.

Platí na každý nákup a také na slevy a akce.

nebo