Obchody, kde vás odměníme

O obchodu Expedo

Sháníte kvalitní nábytek do ložnice, obývacího pokoj nebo do celého bytu? Expedo.cz je internetový obchod s nábytkem, který plní vaše sny o krásném domovu. Sortiment je tu opravdu široký a jeho rozmanitost je veliká, proto si tu vybere opravdu každý. Kromě nábytku jako jsou postele, skříně, poličky, židle nebo křesla tu zakoupíte i doplňky do Vaší domácnosti nebo umyvadlo do koupeny.

Nabídka v obchodě je pečlivě vybírána jako dodavatelé kteří jsou také pečlivě vybíráni, aby dokázali splnit garance, které vám Expedo.cz nabízí. Objednávky jsou předávány přímo výrobci, který zhotoví nábytek podle vašich požadavků. Expedo.cz uspokojí i toho nejnáročnějšího zákazníka.

Expedo


Doprava a platba 

Objednávku si můžete nechat doručit až domů nebo si ji osobně vyzvednout v prodejně e-shopu. Expedo zajišťuje dopravu vlastními vozy. Expedo doprava zdarma je u všech objednávek. Zboží si rovněž můžete nechat vynést do patra. Tato služba je však zpoplatněna paušální sazbou 1 000 Kč. Pokud je zboží skladem, obdržíte jej do 10 pracovních dnů.

Vaši objednávku můžete zaplatit několika způsoby:

  • předem na bankovní účet,
  • v hotovosti při osobním převzetí.

Vrácení a reklamace zboží

Pokud nebudete s produktem spokojeni, nabízí Expedo vrácení zboží do 45 dní ode dne převzetí zboží. V případě vrácení zboží je nutné, aby zboží bylo pečlivě zabaleno a v původním stavu. Záleží na vás, zda zboží přivezete osobně nebo využijete dopravní službu. Zboží se vrací na adresu:

Expedo s.r.o.
V Kasárnách 909
566 01 Vysoké Mýto

V případě potřeby reklamace postupujte následovně:

  • vyfoťte poškozené místo na zboží,
  • vyplňte Expedo reklamační protokol,
  • odešlete foto s protokolem na e-mail reklamace@expedo.cz,
  • vyčkejte než obchod závadu posoudí a následně vyřídí do 30 dní.

Záruční doba pro uplatnění reklamace Expedo je 24 měsíců od převzetí zboží.

Zákaznická linka

Expedo zákaznická linka je pro vás dostupná od pondělí do pátku či v neděli na několika telefonních číslech. 

V případě reklamace kontaktuje obchod od 7 hod. do 14 hod. na telefonním čísle +420 778 088 803. 

Expedo telefon pro ostatní záležitosti je dostupný od 7 hod. do 21 hod. na čísle +420 800 102 103 nebo na čísle +420 466 566 495. Pro písemné informace můžete využít Expedo e-mail info@expedo.cz. Dotázat se na cokoliv můžete také prostřednictvím internetového formuláře.

Pro novinky a akce sledujte Expedo na Facebooku, Instagramu nebo Youtube.

Ve stejném e-shopu můžete nakupovat na Slovensku Expedo.sk nebo v podobném e-shopu v Polsku 4home.pl

Recenze Expedo

5.0

Jitka M.

23.11.2020 5.0

spokojenost

František V.

13.03.2021 5.0

O Expedo

Toužíte po útulné a stylové domácnosti, která bude vybavena kvalitním a bytelným nábytkem? Pak rozhodně navštivte internetový obchod Expedo, kde si vyberete z nepřeberného množství nejrůznějšího nábytku do každé místnosti vašeho domu. V bohaté nabídce e-shopu Expedo si navíc můžete vybrat z široké škály stylových bytových doplňků a dekorací. 

Přesměrování proběhlo úspěšně.

Připsání odměny na váš účet

Po provedení nákupu odměnu připíšeme do 48 hodin.

  • Přesměrování do obchodu

    Přesměrování už máte úspěšně za sebou.

  • Nákup v obchodu

    Proveďte nákup vámi vybraného produktu.

  • Připsání odměny na váš účet

    Jakmile provedete objednávku, odměnu vám připíšeme do 48 hodin na váš účet na Tipli.

Pozor! Můžete přijít o exkluzivní kupóny a slevy pro obchod Expedo.

Stačí se zaregistrovat a o žádné kupóny již nikdy nepřijdete.

+ navíc 200 Kč za registraci

- nebo -
Registrací souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.