Tipli rozjíždí vlastní soutěž. Každý den je možné za online nákup získat tablet

20. 2. 2018

Cashback portál Tipli spustil vlastní soutěž, ve které zákazníky odměňuje za registraci účtenky z jakéhokoliv online nákupu. Každý den je ve hře tablet a zákazníci můžou denně registrovat až pět účtenek. Ty z nákupů provedených přes Tipli jsou do slosování zařazeny automaticky, další registrované účtenky ale mohou pocházet od libovolného prodejce a nákup přes Tipli tak není podmínkou.

Soutěž byla spuštěna minulý týden a soutěžící mohou každý den vyhrát tablet. Přihláškou do slosování je jakákoli aktuální účtenka z nákupu provedeného online, a to u jakéhokoli prodejce. Účtenky z nákupů provedených prostřednictvím cashback portálu Tipli jsou do slosování zařazeny automaticky.

"Akceptovány jsou i manuálně registrované účtenky, které nepocházejí z nákupu provedeného přes Tipli. Každý soutěžící může denně registrovat až pět unikátních účtenek. Prostřednictvím této soutěže chceme propagovat nakupování online a samozřejmě i výhody cashbackových portálů," vysvětluje Michal Hardyn, zakladatel cashback portálu Tipli.

Češi ročně prosázejí téměř 200 miliard korun, alespoň to vyplývá z údajů Ministerstva financí za rok 2016. Pro představu, tato částka odpovídá zhruba 16 % výdajů státního rozpočtu ve stejném roce. Nejrychleji rostou objemy peněz vložené do internetových karetních turnajů a online her. Naopak částka vložená do loterií a sázkových her klesá.

Odměny za nákupy – třeba ve formě slosování o ceny – jsou v Česku nicméně stále populární. Svědčí o tom nejen neustále opakované akce typu „kolo štěstí“, ale i nedávno zavedená Účtenkovka, kterou pořádá Ministerstvo financí jako podporu elektronické evidence tržeb. Od prvního losování v říjnu loňského roku se do ní zapojilo téměř 1,38 milionu lidí, kteří zaregistrovali přes 48 milionů účtenek. V průměru tak každý hráč zaregistruje přes 35 platných účtenek a výjimkou nejsou ani ti, kteří během jednoho měsíce registrují přes 
1 500 jednotlivých účtenek.

Úspěch ve světě měl v roce 2017 také český nápad na propojení registrace účtenky se sportovním sázením. Pokud hráč zaregistroval účtenku a správně tipl výsledek vybraného sportovního klání, dostal hodnotu svého nákupu zpět. Do tohoto programu se zapojily třeba portály Booking.com, Amazon, Alza.cz nebo Baťa.

-

Tipli je v současnosti nejrychleji rostoucím cashbackovým portálem v České republice. Svým uživatelům vrací za nákupy v partnerských e-shopech až 33 %, což je nejvíce v ČR. Portál Tipli byl spuštěn v říjnu 2016. Za 12 měsíců se mu podařilo získat 300 000 uživatelů, zařadit se mezi 2 největší cashback portály v Česku a stát se jedničkou na Slovensku. Tipli působí také v Polsku, do budoucna plánuje rozšířit své působení i do dalších států a má ambici stát se největší cashbackovou platformou v regionu střední a východní Evropy.

Kontakt pro média:
Klára Pirochová, PR konzultant, klara@pulpo.cz, 732 801 881

Doporučené články

Na co si dát pozor při cestování letadlem?

Ač se hodně lidí bojí létání, cestování letadlem patří statisticky mezi nejbezpečnější druh...
17.7.2019Zobrazit článek

Thermomix za pár kaček? Známe nejlepší alternativu!

Thermomix je revolučním řešením v oblasti vaření a bezpochyby se zařadil mezi nenahraditelné...
16.7.2019Zobrazit článek

Hledá se Project Manager pro Tipli! Přidej se k nám

Jsme Tipli, internetový portál, který se zaměřuje na výhodné nakupování online. Jestli si na něco...
15.7.2019Zobrazit článek

Už odcházíte?

Stačí pár vteřin pro získání odměn z vašich nákupů!

Vytvořte si zdarma účet na Tipli. Okamžitý přístup k odměnám až 33 % z nákupů v 1659 obchodech.

Platí na každý nákup a také na slevy a akce.

Registrací souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.
nebo