Nejčastější otázky našich uživatelů

Co je Tipli a jak funguje?

Tipli je cashbackový portál, díky němuž mohou získat registrovaní uživatelé část peněz z celkové hodnoty nákupu zpět. Na výběr mají téměř z 1 400 obchodů. Proklikem z Tipli se dostanou na stránku obchodu a nakoupí. Na základě prokliku obchodník rozpozná, že jsme uživatele přivedli do jeho obchodu právě my. Po uskutečnění nákupu obdržíme od obchodníka provizi, ze které připíšeme uživateli odměnu.

Proč je nutná registrace na portálu Tipli?

Díky registraci jsme Vám schopni přiřadit odměnu za nákup, který jste uskutečnili.

Budu muset za registraci a používání Tipli něco zaplatit?

Služba Tipli je zcela zdarma. Zaplatíte jen za zboží, které si objednáte přímo ve vybraných e-shopech.

Jak je možné vypnout automatické zasílání e-mailových zpráv?

Pokud již nechcete dostávat tipy na probíhající akce a výhodné nákupy na svůj e-mail, stačí v nastavení účtu zrušit zasílání e-mailů. Zrušení odběru je možné také v dolní části konkrétního e-mailu.

Pozor: Při vypnutí všech e-mailových upozornění nemusí být zasílány ani informace ohledně nových odměn a e-maily týkající se nastavení Vašeho účtu.

Je nutné se registrovat i v daném e-shopu?

Ne, na daném e-shopu se registrovat nemusíte. Registrace v e-shopu nemá vliv na získání odměny. V případě registrace u obchodu není nutné použít stejnou e-mailovou adresu jako u Tipli.

Mohu mít na Tipli více účtů?

Ne. Vlastnictví více účtů je proti podmínkám našeho portálu. Můžete mít ale účet registrovaný na českém i slovenském Tipli.

Jak si mohu obnovit zapomenuté heslo?

Po kliknutí na „Přihlášení“ naleznete pod možnostmi pro přihlášení také odkaz pro obnovení zapomenutého hesla.

Nepřišel mi e-mail pro obnovu hesla nebo ověření bankovního účtu, co mám dělat?

V tomto případě nás stačí kontaktovat e-mailem nebo na chatu a naše zákaznická podpora Vám pomůže.

Jak si mohu účet na Tipli zrušit?

Možnost zažádat si o zrušení účtu najdete v nastavení svého profilu úplně dole. Po kliknutí nám bude automaticky zaslána žádost a my Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu.

Mohu získat cashback i při nákupu v kamenné prodejně?

Ne. Cashback v rámci našeho portálu funguje pouze na on-line objednávky.

Musím mít u objednávky stejné osobní a platební údaje jako na účtu Tipli?

Ne. Klíčové pro získání odměny je přesměrování z našeho portálu. U objednávky tedy můžete mít jinou e-mailovou adresu, jiné jméno a příjmení a můžete platit kartou, která je k jinému bankovnímu účtu, než máte uvedený na Tipli.

Co je zlatý účet a jak jej mohu získat?

Zlatý účet je zvýhodnění, díky němuž získáte o něco vyšší odměny než s běžným účtem. Je zcela zdarma a po vypršení se Vám automaticky zruší. Zpravidla jej aktivujeme našim uživatelům jako kompenzaci za nastalé komplikace nebo našim aktivním uživatelům. Zvýhodnění je v běžných případech aktivní po dobu dvou měsíců. Délku trvání tohoto zvýhodnění najdete v sekci „Odměny a výhody“ úplně dole.

Odměny

Jak mohu získat bonus za doporučení známého?

Po přihlášení k účtu Tipli najdete v menu sekci „Doporuč a získej 4 500 Kč“, ve které se nachází Váš unikátní URL odkaz pro doporučení i s návodem, jak Tipli známému správně doporučit.

Za každé doporučení získáte bonus 150 Kč. Můžete získat maximálně 4 500 Kč. Platnost odkazu není časově omezena.

Bonus 150 Kč Vám zaregistrujeme, jakmile Vámi doporučený uživatel uskuteční svůj první nákup a bude mu za něj připsána odměna.

K potvrzení bonusu dojde, jakmile bude mít Váš známý v jednom okamžiku na svém profilu 50 Kč v potvrzených odměnách z nákupů.

Tento bonus si můžete nechat následně vyplatit v okamžiku, kdy na svém účtu získáte minimálně 100 Kč v potvrzených odměnách z nákupů.

Jak dlouho trvá, než mi připíšete odměnu za nákup?

Odměnu připíšeme na Váš účet zpravidla do 48 hodin od uskutečnění nákupu.

Jak se počítají odměny z nákupů?

Základem pro výpočet odměny je cena produktů bez DPH. Do základu se tedy nepočítá DPH, poplatek za dopravu nebo jiné doplňkové služby (balné, pojištění zásilky, prodloužení záruky a tak dále).

Proč je nutné čekat na potvrzení prodejcem někdy až několik týdnů?

V tomto období dochází k uplynutí doby, během níž je možné zakoupené produkty vrátit bez udání důvodu nebo objednávku stornovat. Tato lhůta je nastavena tedy tak, aby nedošlo k potvrzení odměny u objednávky, která byla vrácena, reklamována nebo stornována.

Mají potvrzené odměny nějakou dobu expirace?

Ano. Pokud během dvou let nedojde na uživatelském účtu k připsání odměny, dojde k expiraci dosud nevyplacených odměn.

Kdy dojde k potvrzení bonusové odměny?

Bonusové odměny lze vyplatit ve chvíli, kdy má uživatel v jednom okamžiku na svém účtu minimální zůstatek 100 Kč v potvrzených odměnách z nákupů. Pokud dojde k výplatě odměny před potvrzením bonusu, je nutné tuto částku v potvrzených odměnách nasbírat znovu.

Jaký je rozdíl mezi registrovanou, potvrzenou a bonusovou odměnou?

Registrovaná odměna: Po dokončeném nákupu je odměna připsána/registrována do 48 hodin na Váš Tipli účet. V přehledu odměn je registrovaná odměna zobrazena s informací „Čeká na potvrzení“.

Potvrzená odměna: Odměna, která byla schválená obchodníkem. Odměna bude potvrzena do 70 dnů od jejího připsání na účet Tipli.

Bonusová odměna: Mezi bonusové odměny patří bonus za doporučení známého, instalaci doplňku, různé akční odměny, zvýhodnění, uplatnění reklamace a tak dále. Tyto odměny jsou něco „navíc“ a nejedná se o cashback za Vaše nákupy.

Možné důvody vedoucí ke zrušení odměny:

  • využití slevového kupónu, kódu, věrnostní slevy nebo dárkové poukázky;
  • změna v objednávce ze strany zákazníka nebo obchodu (např. pozdější doručení, rozdělení objednávky, vrácení/výměna celé nebo části objednávky);
  • zrušení objednávky;
  • reklamace zboží;
  • objednání zboží, které není na skladě;
  • nepřevzetí/nezaplacení objednávky;
  • porušení podmínek při nákupu v jednotlivých e-shopech na portálu Tipli.

Získám odměnu i z objednávky, kterou si osobně přeberu na prodejně nebo zaplatím na dobírku?

Ano. Způsob dopravy nebo platby nemá na získání odměny vliv.

Nepřipsala se mi odměna za nákup, co mám dělat?

Pokud se odměna automaticky nepřipíše na Váš Tipli účet do 48 hodin, neváhejte využít náš reklamační formulář garance spokojenosti. Najdete jej v pravém horním rohu pod svým profilem. Ve formuláři zvolte možnost „Mám dotaz k odměně“ a „Chybějící odměna“. Je nutné vyplnit údaje, jako datum, číslo a sumu objednávky a přiložit potvrzení nebo fakturu.

Jak mohu získat bonus za registraci?

V současné době máme pro nově registrované uživatele možnost získat bonus až 300 Kč. Tato částka není vyplácena jednorázově. Za každý svůj nákup u nás získáte nějakou odměnu. Díky této kampani kromě této odměny také získáte navíc bonus ve stejné výši. Takto můžete nasbírat až zmiňovaných 300 Kč. Tato kampaň je aktivní první dva měsíce po registraci. Pro aktivaci kampaně je nutné získat první odměnu z nákupu během prvního měsíce po registraci.

Výplaty odměn

Jaká je minimální částka pro vyplacení potvrzené odměny?

Potvrzené odměny si můžete nechat vyplatit na svůj bankovní účet již od 1 Kč.

Jak dlouho trvá vyplacení odměny na bankovní účet?

Výplatu obdržíte na bankovní účet do tří pracovních dnů od schválení žádosti. V případě, že dojde ke schválení Vaší výplaty v pátek večer, peníze obdržíte během začátku následujícího pracovního týdne.

Jak si mohu nechat vyplatit odměny?

Po přihlášení do účtu Tipli přejděte do sekce „Výplaty odměn“ a požádejte o výplatu. Pro výplatu je potřeba mít kompletně vyplněný profil a ověřené číslo bankovního účtu (viz „Nastavení účtu“).

8 tipů pro úspěšné zaregistrování odměny

Co všechno je třeba dodržet, aby mi byla odměna připsána?

  • Ujistěte se, že jste se před nákupem proklikli z portálu Tipli.
  • Nákup neodkládejte a uskutečněte jej co nejrychleji, ideálně do 30 minut od přesměrování do obchodu, a to ve stejném okně či kartě, přes kterou jste se do obchodu přesměrovali z Tipli. Pokud se chcete vrátit k nákupu, který začal před delší dobou, případně jste se proklikávali mezi různými kartami, doporučujeme použít nové přesměrování z Tipli.
  • Funkčnost cashbacku může ovlivnit rozšíření třetích stran (nejčastěji Adblock). Při nákupech přes Tipli doporučujeme vypnout doplněk na blokování reklam v prohlížeči.
  • Nepoužívejte slevy, slevové kódy, slevové kupóny, věrnostní slevy a dárkové poukázky, které nepochází z našeho portálu. Kvůli tomu byste nemuseli získat odměnu z nákupu.
  • Před nákupem doporučujeme, aby se uživatel podíval na specifické podmínky daného obchodu. Některé obchody nabízejí cashback pouze na vybrané produkty nebo nabízejí cashback na základě kategorie a sortimentu. Pokud existuje omezení cashbacku, tuto informaci naleznete v profilu obchodu v záložce „Podmínky obchodu“.
  • V případě dokončení objednávky v aplikaci obchodu (ne přes internetový prohlížeč) nemusí dojít k připsání odměny. Toto pravidlo se nevztahuje na prodejce Aliexpress.
  • Cashback portály nelze kombinovat. Na každý nákup je možné využít pouze jeden cashbackový portál. Pokud uskutečníte nákup přes Tipli a zároveň v jiném cashbackovém portále, obchodník uzná cashback pouze na jednom z nich.
  • Doporučujeme nepoužívat Tipli v anonymním režimu prohlížeče.

Tipli aplikace

Pro jaké operační systémy je aplikace dostupná?

Naši aplikaci si můžete stáhnout na zařízení s iOS i Android.

Lze v aplikaci Tipli změnit zemi?

Před přihlášením do účtu Tipli přes aplikaci můžete změnit zemi v horní části obrazovky.

Je možné aplikaci Tipli kombinovat s aplikacemi obchodu, v nichž chci nakupovat?

Doporučujeme při použití aplikace Tipli nepoužívat aplikaci samotného obchodu. V podmínkách některých obchodů přímo uvádíme, že při nákupu v aplikaci samotného obchodu se odměna nepřipíše.

Tipli a bezpečnost

Je služba Tipli bezpečná?

Ano, služba Tipli je bezpečná. Informace o zpracování osobních údajů naleznete v nastavení svého účtu – „Přehled mých souhlasů“. Náš portál má mnoho spokojených uživatelů, jejichž recenze můžete vidět na naší webové stránce.

Je nutné Tipli sdělovat všechny osobní údaje?

Ne. Tipli sdělovat všechny své osobní údaje nemusíte. Na začátku stačí vyplnit pouze e-mailovou adresu a Vaše jméno a příjmení. Telefonní číslo a číslo bankovního účtu musíte vyplnit až v okamžiku, kdy budete chtít požádat o výplatu svých potvrzených odměn.

Musím zadávat číslo platební karty?

Ne. Do svého Tipli účtu zadáváte číslo bankovního účtu, nikoli platební karty.

Proč musím zadávat číslo bankovního účtu?

Číslo bankovního účtu potřebujeme k tomu, abychom Vám mohli vyplatit potvrzené odměny.

Jaké číslo bankovního účtu mohu zadat?

Musí se jednat o běžný bankovní účet vedený na území České republiky.

Tipli do prohlížeče

Co je Tipli doplněk do prohlížeče?

Doplněk Tipli je pomocník, který Vás upozorní, jakmile se ocitnete na stránkách e-shopu, jenž nabízí cashback.

Pozor: Jedná se pouze o informaci, pro získání odměny je nutné přesměrování.

Funguje doplněk ve všech prohlížečích?

Ne. Primárně je náš doplněk vyvinut pro prohlížeče Google Chrome a Mozilla Firefox. U ostatních prohlížečů nezaručujeme stoprocentní funkčnost.

Jak si mohu nainstalovat doplněk do prohlížeče?

Odkaz pro instalaci najdete v dolní části našeho portálu v sekci „Tipli do prohlížeče“. Následně se necháte přes odkaz přesměrovat do obchodu Chrome, kde kliknete na „Přidat do Chrome“.

Kolikrát mohu získat bonus za instalaci doplňku?

Doplněk je možné instalovat opakovaně, bonus za jeho instalaci ale získáte pouze jednou.

Jak nainstalovat doplněk do mobilního telefonu / tabletu?

Doplněk Tipli lze nainstalovat pouze do prohlížeče na počítači.

Co znamená, když doplněk svítí červeně?

Červeně svítící doplněk znamená již neaktivní přesměrování z portálu Tipli a je nutné jej obnovit opětovným proklikem z Tipli. Neaktivní přesměrování může být zapříčiněno tím, že nákup trvá déle než 30 minut, případně tím, že se uživatel přesměroval přes jiný partnerský web ještě před dokončením objednávky.

Kam dál?

Zajímá vás ještě něco? Jak to funguje, naše garance spokojenosti, kdo jsme a kde sídlíme? Chcete vědět, na co se ptají naši zákaznici, nebo zjistit, kdo je v našem týmu? Prozkoumejte další naše stránky.

Chcete přijít o odměnu až 15 % z každého nákupu na internetu?

Stačí se zdarma zaregistrovat a o žádné odměny již nikdy nepřijdete.

Právě teď k novému účtu navíc 300 Kč Ke každé odměně za nákup získáte další bonusovou ve stejné výši. Celkem na bonusových odměnách můžete získat až 300 Kč. za vaše nákupy.

- nebo -
Registrací souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.
Máte již účet? Přihlaste se