Nahlédněte do online světa s širokým sortimentem interiérového a zahradního nábytku, grilů i zahradní techniky. Na Avenberg.cz si můžete být jisti, že veškeré zboží koupíte za skvělé ceny, a navíc se zakoupeného balíčku dočkáte dříve, než si myslíte. Nechte se inspirovat aktuální nabídkou sedacích souprav, pohovek, křesel, zahradního nábytku, lehátek, grilů, jídelních setů, zahradních houpaček, markýz a mnohého dalšího.
TIP: Vybíráte zahradní nábytek? Nechte se inspirovat naším průzkumem!
Máte vybráno? Na řadě je volba dopravy...
Zvolte si tu nejlepší dopravu pro vás. Expedice zboží probíhá obvykle do 7 dnů, samotné doručení nejčastěji do 24 hodin. Na Avenberg.cz máte k dispozici tyto dopravce:
- Česká pošta - balík do ruky
- GEIS PARCEL
Přepravné se pohybuje od 159 Kč, výše přepravného závisí jednak na velikosti a hmotnosti, ale také samozřejmě na množství - počtu objednaných kusů v objednávce.
- Česká pošta - paleta
- TOPTRANS
- FOFR
Přepravné od 399 Kč. Určené pro nadrozměrné zásilky, paletovou přepravu.
Způsoby, jak uhradit cenu zboží
- v hotovosti na dobírku (v současné době jediný možný způsob platby)
- bezhotovostně převodem na bankovní účet
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému
Potřebujete s něčím poradit?
Chtěli byste uskutečnit objednávku telefonicky? Máte zájem o Avenberg recenze? Veškeré informace jsou vám schopni poskytnout na telefonní lince: + 420 388 288 188. Nebo si můžete zvolit elektronickou korespondenci, potom použijte e-mailovou adresu: info@avenberg.cz. Adresou pro doručování písemností je: Catini Europe s.r.o., Nádražní 344, Praha 5 Smíchov.
Pro uplatnění reklamace, servis nebo vrácení zboží zvolte linku: + 420 388 288 188, e-mail: servis@avenberg.cz a doručovací adresou je: Catini Europe s.r.o., Čestice 209, 387 19 Čestice. Otevírací doba servisního střediska je Po - Pá 9.00 - 17.00.
Nenechte si ujít dění v obchodě Avenberg! Sledujte příspěvky a Avenberg recenze na Facebooku.
Jak postupovat při reklamaci
Reklamaci můžete uplatnit kdykoliv během záruční doby, tj. během 24 měsíců od obdržení zboží. Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Tento seznam najdete obvykle v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce. V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis, můžete reklamaci uplatnit u společnosti Avenberg, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
- reklamaci můžete osobně předat přímo na servisním středisku Avenberg,
- poštou na adresu: Catini Europe s.r.o, Čestice 209, 387 19 Čestice.
- Podobný eshop Asko-nabytok.sk pro vás máme připravený i na Slovensku.
- Hledáte něco podobného v Polsku? Zkuste obchod Agata.pl.