Specialista péče o zákazníky s rumunštinou: HPP/DPP/IČO

Praha

DPP, ŽL

Jsme internetový portál Tipli, který se zaměřuje na výhodné online nakupování. Právě se chystáme vstoupit na rumunský trh, a tak hledáme posilu na pozici Specialista péče o zákazníky pro Rumunsko. Vzhledem k pracovní náplni hlavním požadavkem je znalost rumunského jazyka na úrovni rodilého mluvčího.

Hledáme Specialistu péče o zákazníky, který bude při vstupu na rumunský trh a jeho zodpovědnosti bude veškerá komunikace s našimi uživateli v livechatu a mailu. Komunikaci po telefonu nemáme.

Centrálu máme v Praze, kde máme kolegy z Polska a Slovenka, proto pro komunikaci s týmem budeš potřebovat alespoň základní znalost češtiny/slovenštiny.

Rádi Ti řekneme více, takže si klidně můžeme nezávazně vyměnit pár emailů nebo zavolat.

Určitě Tě také zajímá, jak to u nás funguje, proto níže jsme připravili pár odpovědí na nejčastější otázky ohledně této pozice.

FAQ
----------------------------------------------------------
Q: Co vše budu mít na starosti?

  • Nově vstupujeme na rumunský trh a proto od Tebe budeme potřebovat pomoci s péčí o zákazníky. Telefony nemáme, proto veškerá komunikace bude probíhat v emailu a v chatu. Dále budeš mít na starosti komunikaci s obchodním partnerem a celkové dohlížení nad dodržováním všech procesů na daném trhu, včetně ad hoc úkolů a administrace.

Q: Kolik lidí je v týmu?

  • Celkem je nás okolo 50 mladých lidí, přičemž část týmu pracuje externě. V naší centrále v Praze, kde budeš pracovat i Ty, se běžně nachází okolo 20 kolegů. Ty sám/a budeš v týmu, který je vedený zkušeným managerem, který Ti bude vždy k dispozici, včetně kompletního zaškolení.

Q: Bez čeho se neobejdu?

  • Jedná se o rumunský trh a neobejdeš se tedy bez perfektní znalosti rumunštiny. Pro komunikaci s kolegy je vhodné, aby jsi měl/a alespoň základní znalost českého nebo slovenského jazyka. Očekáváme proaktivní a profesionální přístup při komunikaci s uživateli. Na začátku se budeš učit novým věcem, proto se neobejdeš bez odhodlanosti, citu pro detail a systematičnosti.

Q: O jaký druh úvazku se jedná?

  • Nabízíme hlavní pracovní poměr, dohodu o provedení práce, případně IČO. Rádi bychom navázali spolupráci s kolegou, který bude pracovat alespoň 20 hodin týdně. Paralelní studium na vysoké škole pro nás není problém.

Q: Nabízíte nějaké benefity?

  • Kromě flexibilní pracovní doby a možnosti občasné práce z domova nabízíme práci v moderních kancelářích v centru Prahy - 5 minut od Florence a Náměstí Republiky. Máme mladý pracovní tým s uvolněnou firemní kulturou, kde jsou pravidelné (dobrovolné) teambuildingy a společné akce samozřejmostí. Nabízíme firemní notebook, multisport kartu, sick days, 20 dní dovolené a volnější režim v období Vánoc. Dále nabízíme vynikající kávu zdarma, občerstvení na pracovišti, jako je lednička plná potravin a každý den čerstvé ovoce a jiné dobroty. U nás najdeš též přístup ke vzdělávacím kurzům od společnosti APEK nebo k firemní knihovně.

Zaujala vás tato nabídka?

Kontaktujte nás

- nebo -
Registrací souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.